Sunday 25 November 2012

Sambung balik

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Okey, saya akan sambung balik cerita saya...Dah nak dekat sebulan kerja di sini.. cepatnya masa berlalu...Sekarang ini, perasaan saya mula rasa cuak tu dah mula rasa.. seram...dah x boleh menggunakan alasan i'm still new or apa2 alasan... Semua kena cepat... kena cepat pick up, kena berani n more confident..

Paling penting dah x boleh malu sangat...
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
Okey sekarang kita bercerita pulak cerita saya sepanjang sebulan ini.. saya cerita secara ringkas je la ei..seperti saya ada cerita hari itu, saya satu ofis dengan kawan satu interview. sangat terkejut tetapi apa nak cakap. Ada hikmahnya... so far keje ok... mula2 tu banyak betul rasanya sy spoil. Mula2 ada kena pergi meeting kat satu tempat and saya telah terlambat.. Train berhenti2, jadi masa pon berjalan. Kawan saya tu la yang akan ambil kat tempat yang sepatutnya dijanjikan. time siap dah set up. Akhirnya saya telah spoilkan diri sendiri. LAMBAT!!... aarghhhh, stress rasanya plus malu... mesti dier dah ada bad impact kan ak ni..pikir dalam hati la time tu....banyak la perkara yang dah malukan diri sendiri...Ada banyak part yang saya lambat pick up...so nampak x kat c2...betapa kebanggangan ku terserlah kat c2...adoiii...

walaubagaimanapun,...........

Chill la
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> dier banyak motivates and mengajar saya,,, walaupun dier baru jugak, kira cm sebulan lebih awal dr saya tp dier dah mcm pro..Jujurnya, saya rasa dier sangat hebat... n the way dier ckap pon steady la...hahahhaha... Saya je yang still masih rasa malu-malu lagi...Tapi, dah nekad give me about 2 months dan pasti saya akan biasakan diri...sekarang ini, dah rasa okey sikit...boleh bercakap cuma segan tu ada skit...ok la nnti saya sambung lagi..



Thanks for reading.

No comments:

Post a Comment