Wednesday 24 October 2012

Post yang pertama

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Ini adalah first time, aku menulis dalam 'electronic diary' ini. before ni xpernah pon kerana kurang masa dan buntu memikirkan ayat yang sesuai. selepas tengok kawan2 and lecturer menulis dalam blog masing2, aku jadi sangat excited dan rasa ingin mencuba itu wujud.

Ini kerana secara tidak langsung, aku dapat tengok mutu penulisan dorang semua semakin meningkat even dorg campur2 bahasa.. sekurang2nya, keberanian mereka mencuba ada. dan aku enjoy bila baca blog dorang semua. bukan itu sahaja malah mereka menjadikan blog mereka sebagai kenangan sampai mereka sudah berkeluarga. jadi aku terfikir kenapa ak tidak memulakannya hari ini. bukan sahaja ak dapat memahat cerita2 aku tetapi juga secara tidak langsung meningkatkan mutu penulisan aku. :)))

No comments:

Post a Comment