Wednesday 24 October 2012

Blog ini untuk apa??

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hari ini aku pergi ambil 'offer letter' kerja di Kuala Lumpur. Aku akan bermula kerja 1 November 2012 ni.. maksudnya after raya la ni. Alhamdulillah.. buat masa ini, perasaan aku still bercampur baur...mula2 rasa biasa je pastu rasa takut pon ada. nervous pon ada...memikirkan cm mana bos ak, environment dan macam2 lagi.. kawan2 ak dapat departmnt lain2.. klu ada member 1 dpartment ok skit. tp xpe la, ak kena try dulu.. mungkin ada hikmahnya..

Lagipun, aku x boleh terlalu memikirkan perkara negatif, nnti terlupa untuk enjoy positif things. Just like quote ak ada baca  "Sometimes we spend so much time focusing on the negative that we forget to enjoy the positive." Okey la, itu sahaja untuk hari ini, nnti aku akan update lagi..

So sekarang ini, kepada semua pembaca blog ni(if anda baca) smua post yang saya tulis lebih kepada diri saya, ini meliputi terapi untuk diri saya, motivasi diri saya dan cerita tentang saya...Ini adalah jawapan untuk tajuk di atas...

terima kasih

No comments:

Post a Comment